ракоендер цунами

Здесь будут находится темы, оформлены не по форме или старые темы.

Модератор: Flood Staff

Re: ракоендер цунами

Сообщение .i.Tsunami. » 18 сен 2012, 13:07:03

.i.Tsunami.
Аватара пользователя
Junior Member
Junior Member
Сообщения: 420
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 5 лет 4 месяца 3 дня
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Sponsor

Sponsor

Re: ракоендер цунами

Сообщение tom » 18 сен 2012, 13:34:13

.i.Tsunami. писал(а):http://www.youtube.com/watch?v=P52H7f0U0GA

http://www.youtube.com/watch?v=La47ePCb0c0
tom
Аватара пользователя
New Member
New Member
Сообщения: 45
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 4 года 3 месяца 17 дней
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение .i.Tsunami. » 18 сен 2012, 13:55:37

Никто не сомневался в твоем призвании, не стоило выкладывать ролик ) :ag:
.i.Tsunami.
Аватара пользователя
Junior Member
Junior Member
Сообщения: 420
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 5 лет 4 месяца 3 дня
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение awet » 18 сен 2012, 14:03:45

Изображение
Куплю себе автомат-Сделаю с тебя салат!!
[skype]xxawetxx[/skype]
[icq]439647773[/icq]
awet
Аватара пользователя
New Member
New Member
Сообщения: 17
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 4 года 7 месяцев 12 дней
Откуда: КИЕВ
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение ddeath » 18 сен 2012, 18:54:36

я через пару дней уеду снова на работу тогда и енди и кикай с другими игроками, и не стоит доказывать свою правоту тебе снимут -160 птс за твои кики .так блин на этот алкар зашел недавно ,обычно на айкапе играл.
ddeath
Аватара пользователя
New Member
New Member
Автор темы
Сообщения: 12
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 4 года 2 месяца 20 дней
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение bog » 18 сен 2012, 19:15:11

была подобная ситуация с алкоголем... когда он своих 3 кикнул потом нашего одного и меня... без обьяснений... хотя мы их будь здоров несли. реплей лень искать.
bog
Аватара пользователя
New Member
New Member
Сообщения: 57
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 4 года 3 месяца 25 дней
Откуда: Russia
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение A1cohol » 18 сен 2012, 19:29:39

ddeath писал(а):я через пару дней уеду снова на работу тогда и енди и кикай с другими игроками, и не стоит доказывать свою правоту тебе снимут -160 птс за твои кики .так блин на этот алкар зашел недавно ,обычно на айкапе играл.

Тебя здесь никто не держит.
A1cohol
Аватара пользователя
Junior Member
Junior Member
Сообщения: 310
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 5 лет 1 месяц 11 дней
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение Bunneh » 18 сен 2012, 20:14:58

.i.Tsunami. писал(а):For RCB)
Якщо ти не знаеш, що існує транслітерація це не означає, що її нема. Тобто, якщо ти використовуеш англіцизм не перекладаючи слово а лише букви, то вони мають відповідати транскрипції.

Я у транслітерацію не вірю... особливо після того, як транслітом написали моє ім'я у закордонному паспорті наші держслужбовці. Дехто чомусь вважає, що "J" читається як "Й", а "Zh" як "Ж". Послідовність "Zh" я в англійській мові взагалі не можу згадати. Таке враження, що здерто було з польської або чеської мов (хоча який вони до нас мають стосунок). Тим більше, що в російській мові зустрічаються приклади, коли "е" читається як "э" (наприклад, слово "проект"). Тому я б не був настільки категоричним в адресу свого співрозмовника стосовно таких слів.

А щодо використання лівера - гравці навигадували багато чого. Наприклад, крити матом тіммейта, який не написав "місс" (на який все одно ніколи і ніхто не звертає уваги), хоча самі б мали моніторити мапу. Гравці вигадали заборонити ессенс шифт на рендж, хоча цей скілл просто жалюгідний при нормальному контролі. Ще вони вигадали, що не можна брати більше 2 станів на людину, хоча, якщо підходити до цього питання хоч трохи з розумом, то важлива кількість станів на команду... та і стани всі не еквівалентні за потужністю. Потім ж ці хлопці пікають чарів без жодної активки і звинувачують команду у власному нубстві. Коротше, правило щодо використання ліверів можна сміливо віднести у цей список. Бувають такі ситуації, коли лівають майже всі і лишаються 1-2 гравці за кожну команду. Так от когось пару разів нагнув скіллований опонент, здатний контролити не тільки свого чара, але і ще кількох, от він і вирішив вигадати правило, щоб компенсувати свій нижчий рівень гри.

До речі, я з дуже висотної вежі клав на всі ваші заборонені збірки. Нема жодної адекватної причини їх забороняти. Хоча б тому, що існує велика кількість "легальних" збірок, які значно потужніші за "нелегальні". Тим більше, що окрім 2 заборонених скіллів є ще 4, які можуть бути далеко не такими потужними, щоб компенсувати збірку суперника.
Изображение
Изображение
Bunneh
Аватара пользователя
New Member
New Member
Сообщения: 158
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 4 года 2 месяца 25 дней
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение doker » 18 сен 2012, 21:32:09

Как всегда... Всем надо вставить свое слово, пожалуй и я это сделаю...
Прежде чем судить тут, гляньте репу, а не тупо стадом писать.
Нессай - кикнут за МХ (если Робу надо будут доки, тсунами их предоставит).
Суллабеар - кикнут за нубство 5 килов / 10 смертей (настоящая причина кика: управление ливером).
P.S. насчет выдуманными Правила игроками, посылаем таких игроков на omg-stats.net.
doker
Аватара пользователя
Honored Member
Honored Member
Сообщения: 1,700
К-во Gold: 0
Игровой ник: doker
Сервер: EuropeBattle
Стаж: 5 лет 2 месяца 17 дней
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение ddeath » 18 сен 2012, 21:49:23

doker писал(а):Как всегда... Всем надо вставить свое слово, пожалуй и я это сделаю...
Прежде чем судить тут, гляньте репу, а не тупо стадом писать.
Нессай - кикнут за МХ (если Робу надо будут доки, тсунами их предоставит).
Суллабеар - кикнут за нубство 5 килов / 10 смертей (настоящая причина кика: управление ливером).
P.S. насчет выдуманными Правила игроками, посылаем таких игроков на omg-stats.net.



доки он на мх не кинул
и с какого перепуга он кикает противников когда его базу несут
еще придумал тут за управление ливером
найди правило где запрещено управлять ливером
докер сам знает что цунами отехавшии человек и в этом случае он не прав . нет надо его же прикрыть все таки в одной тиме были

лад пишите че хотите я дальше тут писать ни че не буду .
ddeath
Аватара пользователя
New Member
New Member
Автор темы
Сообщения: 12
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 4 года 2 месяца 20 дней
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение doker » 18 сен 2012, 22:00:25

ddeath писал(а):доки он на мх не кинул
и с какого перепуга он кикает противников когда его базу несут
еще придумал тут за управление ливером
найди правило где запрещено управлять ливером

Придется повторит ещё раз:
1. Если Робу надо будут доки, тсунами их предоставит (читай внимательно!).
2. Суллабеар - кикнут за нубство 5 килов / 10 смертей (читай внимательно!).
____ROB____ писал(а):Использование команды "!kick" разрешено в таких случаях:
У игрока разница в смертях килах больше 4.

ddeath писал(а):надо его же прикрыть все таки в одной тиме были

В skype.
doker
Аватара пользователя
Honored Member
Honored Member
Сообщения: 1,700
К-во Gold: 0
Игровой ник: doker
Сервер: EuropeBattle
Стаж: 5 лет 2 месяца 17 дней
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение ddeath » 18 сен 2012, 22:30:58

doker писал(а):1. Если Робу надо будут доки, тсунами их предоставит (читай внимательно!).
2. Суллабеар - кикнут за нубство 5 килов / 10 смертей (читай внимательно!).

с какого он перепуга кикает чужую тиму при сносе его базы , никто не просил об этом или это норм по твоему кикать игроков противников ?
тогда в каждой игре можно кикать противников .

лад тут короче цирк уехал а клоуны остались вот такая история
ddeath
Аватара пользователя
New Member
New Member
Автор темы
Сообщения: 12
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 4 года 2 месяца 20 дней
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение doker » 18 сен 2012, 22:43:54

Клоун здесь ты и к тому же тугодум.
____ROB____ писал(а):Использование команды "!kick" разрешено в таких случаях:
Если вы заметили у игрока МХ

Есть Правила - кик по правилам, Робу надо будут доки - предоставим.
Если хочешь проверить, включи в моей игре мх и бан тебе обеспечен на сервере от Роба (не говоря про кик).
doker
Аватара пользователя
Honored Member
Honored Member
Сообщения: 1,700
К-во Gold: 0
Игровой ник: doker
Сервер: EuropeBattle
Стаж: 5 лет 2 месяца 17 дней
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение [Azazel] » 19 сен 2012, 07:57:36

Как бы в свой игре он делает он покикал, играйте в других и играх и всё, в свой игре он может делать что угодно ( ну в пределах разумного конечно).
Изображение
[Azazel]
Аватара пользователя
Junior Member
Junior Member
Сообщения: 507
К-во Gold: 0
Игровой ник: Idolwar
Сервер: ---
Стаж: 5 лет 1 месяц 15 дней
Откуда: Monaco
Репутация: 0

Re: ракоендер цунами

Сообщение Bunneh » 19 сен 2012, 12:15:23

[Azazel] писал(а):Как бы в свой игре он делает он покикал, играйте в других и играх и всё, в свой игре он может делать что угодно ( ну в пределах разумного конечно).

:ag: Хочете, я вам розповім, чому я граю на цьому боті? Не хочете? А я все одно розповім. Причини три:
1. Мені лінь самому хостити, а потім ще чекати поки (якщо) гра набереться. Тим більше мій бот не розповсюджується на інші сервери, окрім Алкару.
2. Майже ніхто інший не хостить ОМГ на Алкарі, а на тих ботах, які дуже рідко створюють ОМГ, або не та версія, або ще більш ідіотський набір Правил (максимум 2 стани).
3. Я не можу грати на сервері з лончером, тому що в мене FullHD монітор і я хочу його використовувати за призначенням (граю з дуже сильною відтяжкою камери - 3000).

Частину покращень я вже запропонував, не знаю, чи буде їх хтось розглядати. Але в мене є суттєві претензії стосовно тімбеленс. Якщо ви поглянете в мій профіль, то в списку ігор ви побачите, що спочатку в мене відсоток перемог становив 80-90%. Зараз же я виграю приблизно 1 гру з 4. Причина тому - тімбеленс. Наведу приклад, зайшов я у гру з 2000 ПТС, 5 гравців з 500 ПТС і 4 гравці з 100. Тімбеленс розподілив нас так:
2400 ПТС - я і 4 раки/лівери, які точно зовсім не вміють грати (пам'ятаємо, що за першу гру дається 450 ПТС, який вони умудрились весь злити)
2500 ПТС - 5 гравців, які можливо на щось спроможні

Що маємо в результаті - наша команда десь з вірогідністю 75-80% програє. Стається це тому, що Дота гра командна, якщо команда годує суперника, шанси на виграш зникають майже повністю. А стається це майже постійно. Яке цьому я вирішення? Воно просте - нормалізація ПТС відносно загальної кількості. Ось формула:
NP = P * (1 - P / TP), де NP - нормалізований ПТС гравця, P - реальний ПТС гравця, TP - сума ПТС всіх гравців з обох команд.
Що ця формула робить? Зменшує відсотково ПТС гравця прямопропорційно величині його відносно сумарного. Тобто після нормалізації ми маємо такі величини:
1183,8 для 2000
449 для 500
97,96 для 100
Тобто бачимо, що чим менший ПТС відносно загально, тим менше він зазнає змін. Тепер сумарний нормалізований ПТС становить 3820,64, відносно якого тепер тімбеленс розподіляє наступні команди:
1 гравець з 1183,8 ПТС, 1 з 449 і 3 з 97,96 - в сумі 1926,68
4 гравці з 449 ПТС і 1 з 97,96 - в сумі 1893,96
Тепер в першій команді 1 гравець точно вміє грати, 1 подає надії і 3 раки. В другій команді 4 гравці подають надії і 1 рак. Очевидно, що така формула значно краще балансує команди.

Також є суттєві недоліки в системі нарахування ПТС. Як на мене не справедливо, що система нарахування ПТС не враховує вклад гравця у гру команди. Навіть, якщо гравець тупо помер 20 разів за гру і майже нічого не зробив, а його команда перемогла - він отримує свій незаслужений ПТС. Я пропоную таку формулу:
K * 0,75 + A * 0.4 + (CK * 40 + CD * 200 + NCK * 10) / TTP + TK + TD * 2 - D * 0.4 + GS * 15 * (1.5 - (GS > 0 ? ATNP : FTNP) / (ATNP + FTNP)), де
K - kills
A - assists
D - deaths
CK - creep kills
CD - creep denies
NCK - neutral creep kills
TTP - total time played (тривалість гри в секундах)
TK - tower kills
TD - tower denies
GS - game status (1 - victory, -1 - defeat)
ATNP - ally team normalized pts
FTNP - foe team normalized pts
GS > 0 ? ATNP : FTNP - якщо перемога - беремо ATNP, в разі поразки - FTNP

За такої системи, при тестових значеннях:
K = 10
D = 5
A = 20
CK = 60
CD = 8
NCK = 30
TK = 1
TD = 1
TTP = 2100
ATNP = 2000
FTNP = 1900
гравець в разі перемоги отримає 33,3556 птс, поразки - 3,3541 (в обох випадках він здобуває ПТС).
При поганому рівні гри:
K = 1
D = 10
A = 2
CK = 24
CD = 0
NCK = 13
TK = 0
TD = 0
TTP = 900
ATNP = 1350
FTNP = 1530
гравець в разі перемоги отримає 14,2306 птс, поразки - втратить 15,7709.
Звичайно, коефіцієнти можна регулювати. В даній формулі береться до уваги контроль мобів (deny > kill > neutral kill в залежності від тривалості гри), контроль ліній (tower deny > tower kill), персональний рахунок (kill > assist, -death) і результат.
Изображение
Изображение
Bunneh
Аватара пользователя
New Member
New Member
Сообщения: 158
К-во Gold: 0
Игровой ник: ANONYMOUS
Сервер: ---
Стаж: 4 года 2 месяца 25 дней
Репутация: 0

Пред.След.

Вернуться в Архив тем / Archive topics

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: CommonCrawl [Bot] и гости: 6